BMW Belux | Rode Duivels

BMW Belux | Rode Duivels

Fotografie

De uitdaging

Toekomstgericht en Innovatief

BMW Belux lanceerde een ambitieuze campagne om de nieuwe generatie van de Rode Duivels te vieren. Onder de slogan ‘A NEW HORIZON’ werd zowel de vernieuwing in het team als de introductie van de 100% elektrische BMW iX2 benadrukt. Deze campagne symboliseert de frisse wind binnen het team en de innovatieve richting van BMW, waarbij sport en technologie samensmelten om een breed publiek te bereiken. Two Impress werd ingeschakeld om de individuele portretten en groepsportretten te fotograferen. 

Fotografie

Krachtige portretten

Two Impress realiseert krachtige portretten van de nieuwe lichting Rode Duivels. Deze beelden leggen de energie en vastberadenheid van de jonge spelers vast en benadrukken zowel de kracht van het team als de boodschap van vernieuwing. De visuele presentatie versterkt de betrokkenheid van het publiek en tilt de merkbeleving van BMW naar een hoger niveau.

Visuele uitwerking

Visuele uitwerkingen die de boodschap versterken

De krachtige beelden werden op diverse manieren ingezet, zoals social media posts, posters en banners. Deze uitingen vormden de kern van de campagne en versterkten de slogan ‘A NEW HORIZON’. De mix van content zorgde voor een emotionele connectie met het publiek, en benadrukte zowel de innovatieve spirit van BMW als de toekomst van de Rode Duivels.

Maak van je werk van je merk!

BrandingVideoWebdesignFotografieBrandingVideoWebdesignFotografie
BrandingVideoWebdesignFotografieBrandingVideoWebdesignFotografie

hello@twoimpress.be
03 201 45 30

Stationsplein 1
9100 Sint-Niklaas

Onze kleurrijke nieuwsbrieven maken je dag ongetwijfeld beter!

Privacy